En skakig Anna.

Var ute en sväng för ungefär två timmar sen och för ungefär en timme sen när jag stog och blanda oboy så upptäckte jag en spindel på min högra arm. Alltså måste den ha sprungit omkring på mig i en hel jäkla timme?! Fyfan säger jag. Den hade gröna ben och kroppen var stor och vit, Skitäcklig! Fick panik och bara kastade av mig morgonrocken. Det tog ett tag innan jag lugnat ner mig. Gick och hämtade en sop och en massa toapapper, kastade pappret över spindeln och mosade med sopen. Och inte visste jag att spindlar hade så mycket blod, och rött var det. Usch. Nu mer än en timme efter ingreppet skakar jag fortfarande och det känns som om det springer spindlar överallt på mig. Får se hur det blir med sömnen inatt. Fyfan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äckligt värre du! Spindlar e vidriga! Blä! Fast nu i sommar så har jag blivit mer rädd för fästingar än för spindlar då det kröp en fästing på mig. ;O

2009-07-27 @ 15:19:42
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0