1+1=3

*Käkar Ahlgrens bilar* Nom nom nom.

Började denna skoldagens första och sista lektion kl 08.05. Eller lektion kanske jag inte ska kalla det, gjorde nationella prov i matte B. Blev klar strax efter 11, och det var ju inte mitt livs roligaste timmar precis. G-frågorna klarade jag galant men när det kom till VG-frågorna gick det....lite sämre. Inte vad jag hoppats på alltså. Kände mig lite som; "Kan du stänga fönstret? Jag fryser." "Ställ dig i hörnet, där är det 90¤". Men det är bara att smälta! Har ju inga fler nationella prov kvar för i år. *Superglaaaaaad*
Har för övrigt varit en mycket slapp början på denna vecka, och slappare blir den. Var ledig i går(skulle jobba hemma), provet idag, imorn har jag idrott från kl 13-14 (cirkatider), på torsdag börjar jag kl 10 med svenska(om jag inte får jobba hemma då också) och har foto från 11.45-vet inte. Och på fredag har jag webbdesign från kl 14.05-15.15 Skönt. Efter det blir det hem till Lollo och senare PartyParty! Ska bli trevligt. Huhuhuhuhuhiiii =D
Nu ska jag fortsätta med mitt spelande och kanske, om jag orkar, skriva min insändare.
 
Här är en bra låt med ett mycket bra band. Gillar deras gulliga, krulliga hår. Och Joey har världens underbaraste röst.
http://www.youtube.com/watch?v=sJCqAhV5mW0

Ajökens.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag fattar inte ditt 90gradersskämt. Är jag dum eller?



Gulliga i morgonsolen :P

2009-05-12 @ 15:37:19
URL: http://elinxd.blogg.se/
Postat av: emelie

hahah 1+1=3 kan man tolka på ett sätt. du vet nog hur xD

2009-05-20 @ 14:36:57
Postat av: emelie

1+1=3 kan tolkas på ett sätt. du vet nog hur jag menar om du tänker lite :* xD haahah

2009-05-20 @ 14:38:15
Postat av: Anna

Emelie, Du menar att dom två 1:orna gullar lite, sen 9 månader senare kommer en till liten krabat? Då blir dom 3! =D

2009-05-31 @ 22:59:19
Postat av: emelie

Exakt, Anna! xP

2009-12-08 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0